Producten leveren we uit eigen voorraad en worden verzonden met PostNL.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Bestel je met een groep? Dan krijg je korting!

Willen jullie met de vriendengroep in hetzelfde thema verkleed? Of hebben jullie als carnavalsvereniging hét kostuum gespot voor het nieuwe seizoen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Wij kunnen je helpen met de kostuums en natuurlijk doorgeven wat voor korting jullie kunnen krijgen.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij Verkleedklerenonline bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (Verkleedklerenonline, Willem II Straat 45, 5038BC Tilburg). Let op: dit is geen showroom / winkel
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

14 dagen bedenktermijn

< terug naar Retourneren – ruilen

Zodra je de bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om te bedenken of je tevreden bent met je aankoop of dat je het retour wilt sturen.

Haal het uit de verpakking en bekijk het eens goed. Open bijvoorbeeld die leuke paraplu, maar loop er niet al mee door de regen. Heb je (verkleed)kleding bij ons besteld? Het product mag niet gedragen of gewassen zijn, passen mag natuurlijk wel.

Onze producten mogen worden beoordeeld zoals dat ook in een fysieke winkel mogelijk is. Als je meer met een product doet dan het enkel beoordelen en er hierdoor schade aan het product ontstaat, ben je als klant voor deze waardevermindering aansprakelijk.

Bevalt je aankoop toch niet helemaal? Dan mag je deze, indien redelijkerwijs mogelijk, compleet en netjes in onbeschadigde verpakking inclusief productinformatiekaart en/of productlabel aan ons retour sturen.

Sommige producten zijn een uitzondering en kunnen we niet retour nemen. We hopen dat je dat begrijpt.

Producten retourneer via onze Retourservice