Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Bestel je met een groep? Dan krijg je korting!

Willen jullie met de vriendengroep in hetzelfde thema verkleed? Of hebben jullie als carnavalsvereniging hét kostuum gespot voor het nieuwe seizoen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Wij kunnen je helpen met de kostuums en natuurlijk doorgeven wat voor korting jullie kunnen krijgen.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Alle producten uit eigen voorraad zijn af te halen in onze showroom

MA-VR
09.30 - 17.00

Watermanstraat 9
5015 TG Tilburg

Bestellen

< terug naar Klantenservice

Welkom bij One Two Shop. Wat leuk dat je in één van onze webshops een bestelling wilt plaatsen. Wil je graag advies ontvangen over een bepaald product? Heb je hulp nodig met het plaatsen van de bestelling? Hoe zit het eigenlijk met de voorraad en waarom zou ik een account aanmaken? Allemaal heel terechte vragen. Via onderstaande links helpen we je graag op weg.


Hulp en advies bij het kiezen
Het zoeken naar een product kan op verschillende manieren. Daarnaast wil je misschien weten waar het product van is gemaakt of dat je ook grotere aantallen kunt bestellen.
> Lees meer

Bestelling plaatsen
Bestellen hoeft niet moeilijk en ingewikkeld te zijn. Een bestelling plaatsen bij One Two Shop is zo gebeurd en doe je in 4 simpele stappen.
> Lees meer

Bestelling wijzigen of annuleren
Oeps! Heb je net je bestelling afgerond, ben je nog iets vergeten.
> Lees meer

Voorraad
Bij One Two Shop zijn wij graag duidelijk. Ook wat betreft de voorraad van onze producten.
> Lees meer

One Two Shop account
Maak een One Two Shop account aan. Dit betekent dat je met 1 account kunt winkelen in alle drie onze shops. Het kost je niets en het levert een heleboel voordelen op.
> Lees meer

Wachtwoord vergeten-wijzigen
Weet je even niet meer wat je wachtwoord is? Geen zorgen, je bent zeker niet de enige die niet meer weet of hij nu Takkie11 of Schatj28 heeft ingesteld.
> Lees meer

Veelgestelde vragen
Heb je nog andere vragen over het bestelproces. Bekijk dan onze veelgestelde vragen en vind je antwoord.
> Lees meer

< terug naar Klantenservice