Producten leveren we uit eigen voorraad en worden verzonden met PostNL.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Bestel je met een groep? Dan krijg je korting!

Willen jullie met de vriendengroep in hetzelfde thema verkleed? Of hebben jullie als carnavalsvereniging hét kostuum gespot voor het nieuwe seizoen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Wij kunnen je helpen met de kostuums en natuurlijk doorgeven wat voor korting jullie kunnen krijgen.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij Verkleedklerenonline bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (Verkleedklerenonline, Willem II Straat 45, 5038BC Tilburg). Let op: dit is geen showroom / winkel
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Bestelling plaatsen

< terug naar Bestellen

Online bestellen hoeft niet moeilijk en ingewikkeld te zijn. Een bestelling plaatsen is bij ons zo gebeurd en doe je in 3 simpele stappen.


Stap 1 Selecteer het product
Zoek je gewenste product op onze website en plaats deze (nadat je de gewenste maat heb geselecteerd) in het winkelmandje. Dit kan makkelijk door op de knop ‘Klik en bestel’ te drukken.

Stap 2 Winkelwagen
Het product wordt in je winkelmandje gezet. Het winkelmandje wordt ook automatisch geopend.

  • Ben je nog niet klaar met winkelen? Klik dan op de button ‘Ga verder met winkelen’.
  • Staat er een verkeerd aantal dan kan je dit makkelijk aanpassen door in de dropdown het juiste aantal te kiezen.
  • Staat er een verkeerd product in? Kies dan ‘Artikel verwijderen’ en het product wordt automatisch uit je winkelmand gehaald.
  • Heb je alle producten in je winkelmand staan? Druk dan op ‘Ga verder’.


Ben je verder aan het neuzen, maar wil je het toch bij dat ene product laten, dan kan je altijd rechts bovenaan je winkelwagen terug vinden.

Stap 3A Je gegevens/inloggen
Je kunt nu op één overzichtelijke pagina je gegevens invullen, een account aanmaken of inloggen als je al een account hebt en je verzend- en betaalmethode kiezen.

Ik heb al een account
Heb je al een account en ben je nog niet ingelogd dan kan je op de link ‘Heb je al een account? Klik dan hier om in te loggen!’. Een pop-up verschijnt waar je je emailadres en wachtwoord in kunt vullen. Wanneer je bent ingelogd verschijnen automatisch je standaard factuur- en afleveradres. Heb je meerdere adressen dan kan je hieruit kiezen door middel van een dropdown menu.

Ik heb geen account
Heb je geen account hebt, vul dan je gegevens in voor een eenmalige bestelling. Ben zorgvuldig met het invullen van je adresgegevens. Het automatisch vullen van de velden wordt door de meeste internetbrowsers aangeboden, maar kan ook zorgen voor verkeerd ingevulde velden. Loop het dus altijd nog even na.

Onder je gegevens kan je verder aangeven of je een account aan wilt maken. Als je dit aanvinkt krijg je de mogelijkheid om een wachtwoord toe te voegen. Wil je geen account? Laat het vakje dan leeg.

Stap 3B Verzendmethode
Naast je adresgegevens kies je nu voor de verzendmethode. Je kunt kiezen voor levering op je thuisadres, een ander adres of je kunt het afhalen bij een PostNL afhaalpunt.

Ander afleveradres
Het adres dat je op hebt gegeven bij de gegevens wordt automatisch ook als verzendadres gezien. Wil je dit aanpassen? Vink dan ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ uit en vul het nieuwe adres in.

PostNL afhaalpunt
Wil je niet het risico lopen dat je niet thuis bent of dat de bezorger ’s avonds aan je werkadres staat? Kies dan voor een PostNL afhaalpunt. In de pop-up vul je je postcode in en de dichtstbijzijnde afhaalpunten worden getoond. Selecteer het punt waar je het pakket bezorgd wilt hebben.

Stap 3C Betaalmethode
Hier worden alle betaalmogelijkheden getoond. Kies de gewenste betaalmethode door het bolletje aan te vinken.

Meer informatie over de betaalmogelijkheden lees je hier

Stap 3D Controleren
Je bent er bijna klaar voor om je bestelling te plaatsen. Controleer nog voor een laatste keer of:

  • je de juiste producten hebt besteld;
  • je de juiste maat en aantallen hebt besteld;
  • je adresgegevens kloppen;
  • je de gewenste betaalmethode hebt geselecteerd


Heb je nog een kortingscode vul die dan in bij ‘Ik heb een kortingscode’. Wil je nog een opmerking toevoegen? Klik dan op ‘Opmerkingen toevoegen’.

Ben je tevreden klik dan op ‘Bestelling afrekenen’ om je bestelling te plaatsen en af te rekenen. Als je de betaling succesvol hebt afgerond, ontvang je van ons een orderbevestiging met daarin nog eens al je gegevens.

Zie je dat je toch nog een foutje hebt gemaakt in bijvoorbeeld je adres? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Je bent zelf aansprakelijk voor het correct invullen van de adresgegevens. Wij dragen geen verantwoording over verkeerd bezorgde pakketten door een verkeerd opgegeven adres.

Meer informatie over Betalen lees je hier

< terug naar Bestellen