Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Bestel je met een groep? Dan krijg je korting!

Willen jullie met de vriendengroep in hetzelfde thema verkleed? Of hebben jullie als carnavalsvereniging hét kostuum gespot voor het nieuwe seizoen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Wij kunnen je helpen met de kostuums en natuurlijk doorgeven wat voor korting jullie kunnen krijgen.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Alle producten uit eigen voorraad zijn af te halen in onze showroom

MA-VR
09.30 - 17.00

Watermanstraat 9
5015 TG Tilburg

Bezorgen

< terug naar Bezorgen en afhalen

Wij versturen onze pakketten met PostNL. Maar hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werking? Wat voor opties zijn er en wat is de werkwijze van PostNL? Dat leggen we je graag hieronder uit.


Thuis of op het werk
Je kunt ervoor kiezen het pakket te laten bezorgen op je thuis- of werkadres. Ben je niet thuis en is het niet mogelijk om het naar je werk te sturen, dan kan je er altijd voor kiezen om je pakket af te halen bij een PostNL afhaalpunt of langs te komen bij onze showroom. Meer informatie over afhalen vind je hier.

Je pakket wordt bezorgd door PostNL. Al onze bestellingen worden voorzien van een track en trace nummer. Dus ook de bestellingen die door de brievenbus kunnen. Zo kan je altijd de status van je bestelling volgen. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met het track & trace nummer.

Heb je voor 16.30 uur besteld (op een werkdag) dan wordt je bestelling diezelfde dag verzonden (mits voorradig in ons magazijn) met PostNL en de volgende dag bezorgd. PostNL bezorgd ook op zaterdag. Plaats je de bestelling op een feestdag of in het weekend dan wordt je bestelling op de eerstvolgende werkdag verzonden (indien voorradig in ons magazijn).

Ben je niet thuis?
Dan wordt je pakketje op maandag tot en met zaterdag bij de buren bezorgd en krijg je een briefje in de bus met het huisnummer waarop is bezorgd. Zijn de buren ook niet thuis? Dan komt de bezorger de volgende dag terug om het opnieuw te proberen. Je ontvangt dan een briefje met een niet thuis code. Met deze code kan je de bezorging van de volgende dag bepalen. Je kunt bijvoorbeeld het bezorgadres wijzigen of een tijdvak aangeven.

Lukt het de bezorger bij de tweede poging weer niet om bij jou of je buren te bezorgen? Dan brengt hij je pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Daar blijft het 14 dagen liggen voordat het aan ons retour wordt gestuurd. Komt je pakket retour en kan je ons geen gegronde reden geven waarom je het niet hebt opgehaald, dan verrekenen wij de verzendkosten ter compensatie voor de verwerking.

Let op: zowel PostNL als wijzelf kunnen je niet 100% garanderen dat je bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag wordt bezorgd. Er is altijd een mogelijkheid dat door een technische storing, weersomstandigheden, topdrukte enzovoorts de levering vertraagd. Uiteraard kan je er vanuit gaan dat in 99,9% van de gevallen de bestelling netjes de volgende dag wordt bezorgd.

Heeft een product een langere verzendtijd dan staat dit bij het product vermeldt (achter de maat, in de winkelmand en op je orderbevestiging) en geldt dit voor de gehele bestelling. Meer informatie hierover vind je terug op onze pagina Verzendtijden.

< terug naar Bezorgen en afhalen